УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області

» Діяльність » оголошення » Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-04 Чернівці – Герца – КПП “Дяківці” на ділянці км 31+140 – км 35+997: обґрунтування технічних і якісних характеристик

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-04 Чернівці – Герца – КПП “Дяківці” на ділянці км 31+140 – км 35+997: обґрунтування технічних і якісних характеристик

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»» надається обгрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення щодо закупівлі за № оголошення UA-2021-02-19-008622-b 

1. Назва предмету закупівлі: Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-04 Чернівці-Герца-КПП «Дяківці» км 31+140 – км 35+997, Чернівецька область.
2. 

Номер закупівлі

Посилання

 

UA-2021-02-19-008622-b 

(https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-19-008622-b)

3. Очікувана вартість 79 435 000,00 грн
4. Код предмета закупівлі: ДК 021:2015 (45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
5. Джерело фінансування ( вид бюджету, номер і найменування Програми, Переліку, сума наявних коштів): державний бюджет
6.  Вид робіт:  капітальний ремонт
7. 

Вимоги, щодо надання Учасником ліцензій, дозволів, посвідчень, сертифікатів тощо:

Згідно вимог тендерної документації, частини 3 «Проект договору про закупівлю» розділу IV. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»:

3.2.Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:

1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;

2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.

3.3. У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників.

8. 

Відповідність стандартам та нормам (необхідні ДСТУ, ГОСТ, ТУ, ГБН, тощо, яким повинен відповідати предмет закупівлі), згідно яких стандартів та норм   ( ДБН,СОУ, наказів, тощо) буде здійснюватися контроль Замовника за якістю робіт, матеріалів, устаткування:

Згідно вимог тендерної документації, частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:

6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником;

6.2. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону;

6.3. У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».

Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі  зазначено у Додатку 4 тендерної документації.

Учасник повинен дотримуватись вимог чинного законодавства із захисту довкілля.

6.4. Договірна ціна (ціна тендерної пропозиції) повинна бути розрахована Учасником на об’єми Технічного завдання (Додаток 4 тендерної документації) з урахуванням наступного:

6.4.1. Договірна ціна має бути складена, бажано, у програмному комплексі АВК-5 або в іншому, який має рекомендації Мінрегіонбуду до застосування;

6.4.2. Учасник повинен розцінити всі позиції переліку технічного завдання (Додаток 4 тендерної документації);

6.4.3. Учасник визначає ціну тендерної пропозиції (договірну ціну) як динамічну, згідно з нормами і правилами СОУ 42.1-37641918-050:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) «Правила визначення вартості будівництва». Уточнення твердої договірної ціни можливе лише у випадках зазначених п. 6.3.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) та розділу ІІІ. Ціна договору Проекту договору (Додаток 3 тендерної документації), який завантажений окремим файлом як додаток до тендерної документації.

Вартість послуг з проектування визначається зведеним і локальними кошторисами, які складені згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» зі змінами, чинними збірниками цін на вишукувальні і проектні роботи та іншими чинними законодавчими актами і відомчими нормативними документами щодо вартості проектно-вишукувальних робіт.

6.4.4. Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку підрядник планує отримувати на об'єкті замовлення, з урахуванням рекомендацій Укравтодору та Мінрегіонбуду відповідно до п. 6.1 СОУ 42.1-37641918-050:2018.

Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати виконати відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 27 липня 2018 року № 196 (приклад розрахунку наведений у додатку Ж СОУ 42.1-37641918-050:2018).

6.4.5. Поточні ціни на матеріали приймаються за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів на підставі проведеного аналізу поточних цін на ринку матеріалів згідно з п.6.3 СОУ 42.1-37641918-050:2018, та п.5.5.1 ДСТУ Б Д.1.1-2:2013 (із змінами). При розрахунку тендерної пропозиції вартість матеріалів приймається за найнижчою ціною за результатами проведеного аналізу з урахуванням якості матеріалів, що застосовуються, та транспортної складової.

Аналіз ринку цін на основні будівельні матеріали врахувати з документальними обґрунтуваннями їх вартості (прайси, рахунки тощо) (Додаток 5 тендерної документації), транспортної схеми та інших умов постачання. Будівельні матеріали мають мати сертифікати якості та відповідності національним стандартам, технічним умовам тощо;

калькуляції на матеріали, що виготовлені на власному підсобному господарстві виконані відповідно до МР Д.1.2-218-03450778-767:2010.

6.4.6. Вартість перевезення будівельних матеріалів (ґрунту, будівельного сміття) власним або субпідрядним транспортом (транспортом співвиконавця(-ів)) згідно п.5.9.2 СОУ 42.1-37641918-050:2018 приймається відповідно до Методики визначення вартості перевезення 1 т дорожньо-будівельних матеріалів власним транспортом;

6.4.7. Вартість експлуатації власних та залучених будівельних машин (механізмів) розраховувати відповідно до п.6.6 СОУ 42.1-37641918-050:2018;

6.4.8. Вартість машино-години будівельної техніки, що орендується, приймається за ціною, що склалась в регіоні та наближених до нього територіях. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні цієї будівельної техніки, не враховуються.

Виключення становлять випадки, коли умови договору оренди передбачають тільки надання орендодавцем своїх машин, а орендар (підрядник) своїм персоналом повністю забезпечує її експлуатацію (здійснює заправлення, обслуговування, ремонт, керування, зберігання, перебазування тощо).

Ця обставина повинна враховуватися при проведенні аналізу запропонованої техніки, тому що в такому випадку ціна оренди повинна бути мінімальною, а зіставлення проводиться за сукупністю всіх витрат (витрати на оренду техніки плюс витрати на її обслуговування орендарем (підрядником), загальновиробничі, адміністративні витрати і прибуток);

6.4.9. Індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи повинні бути розроблені відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-6 та затверджені в установленому порядку;

6.4.10. Індивідуальні ресурсні норми експлуатації будівельних машин та механізмів повинні бути розроблені відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-6 та затверджені в установленому порядку;

6.4.11. Техніко-економічні обґрунтування заміни машин (механізмів) повинні бути виконані відповідно до п.6.6.4 СОУ 42.1-37641918-050:2018;

6.4.12. Загальновиробничі витрати згідно пп. 6.13, 6.15 СОУ 42.1-37641918-050:2018 визначається на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-кошторисної трудомісткості виконаних ремонтних робіт за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт;

6.4.13. Кошти на покриття адміністративних витрат згідно п.п. 6.13, 6.14 СОУ 42.1-37641918-050:2018 визначаються на підставі їх величини та структури (за даними бухгалтерського обліку та нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних ремонтних робіт за актами приймання виконаних будівельних робіт), яка склалася в організації Учасника за попередній звітний період;

6.4.14. Розрахунок прибутку враховується в межах усереднених показників згідно з додатком Е СОУ 42.1-37641918-050:2018;

6.4.15. Кошти на компенсацію витрат на відрядження працівників розраховуються згідно з п.6.2.7.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами), п.5.4.4 ДСТУ-Н Б Д.1.1-5:2013 (зі змінами);

6.4.16. Кошти на доплати працівникам у зв'язку з втратами часу на проїзд від місця розміщення будівельної організації (збірного пункту) до об'єкту будівництва і назад розраховуються відповідно до п.5.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-5:2013;

6.4.17. Кошти на перевезення працівників будівельних організацій автомобільним транспортом розраховуються відповідно М 42.1-37641918-768:2017 "Методика розрахунку витрат на перевезення працівників дорожніх організацій автомобільним транспортом до місця проведення дорожніх робіт";

6.4.18. Кошти на додаткові витрати при виконанні будівельних робіт у зимовий період розраховуються відповідно до п.5.1.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-5:2013; кошти на додаткові витрати при виконанні будівельних робіт у літній період розраховуються відповідно до п.5.2.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-5:2013.

6.4.19. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами обов’язково розраховуються відповідно до п. 6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) та п. 6.17 СОУ 42.1-37641918-050:2018. Прогнозний рівень інфляції приймається відповідно до постанови КМУ від 29 липня 2020 р. № 671.

6.4.20. Кошти на покриття ризиків обов’язково розраховуються відповідно до п. 6.17 СОУ 42.1-37641918-050:2018 та п. 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами).

6.4.21. Кошти на покриття інших додаткових витрат розраховуються відповідно до СОУ 42.1-37641918-050:2018.

6.4.22. Не врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції.

6.4.23. Ціна тендерної пропозиції вказується з ПДВ (стосується Учасників, які є платниками ПДВ) із зазначенням вартості зворотних матеріалів без відрахування їх із загальної суми пропозиції.

6.4.24. Учасники подають свої пропозиції з урахуванням робіт, які Учасник планує передати до виконання субпідрядним організаціям.

Згідно пункту 1.6. частини 1. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» додаток 3 (Проект договору КР Т-26-04 км 31-35) тендерної документації:

Роботи повинні здійснюватися відповідно, але не виключно до наступних норм і правил:

  • ДБН В.2.3.-4:2015 Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво;
  • Єдині правила ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.1994 №198;
  • Наказ Державного агентства автомобільних доріг України від 21.01.2015 №7 «Про забезпечення якості при виконанні дорожніх робіт»;
  • ДБН А.3.1.-5 Організація будівельного виробництва;
  • СОУ 45.2-00018112-028:2008 Забезпечення якості при будівництві, ремонті та експлуатаційному утриманні автомобільних  доріг та мостових споруд;
  • НПАОП 63.21-1.01-09 Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг;
  • ДСТУ 3587-97 Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану;
  • ПГ. 1-218-113:2009 Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України;
  • ДСТУ 2587:2010 Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування;
  • ДСТУ 2735-94 Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Вимоги безпеки дорожнього руху;
  • ДСТУ 4036-2001 Безпека дорожнього руху. Вставки розмічальні дорожні. Загальні технічні вимоги;
  • ДСТУ 4100:2014 Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування;
  • ДСТУ 7168:2010 Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні тимчасові. Загальні технічні умови;
  • ДСТУ Б В.2.3-9:2003 Пристрої дорожні напрямні. Загальні технічні умови;
  • ДСТУ Б В.2.3-10:2003 Огородження дорожнє парапетного типу. Загальні технічні умови;
  • ДСТУ Б В.2.3-11:2004 Огородження дорожнє перильного типу. Загальні технічні умови;
  • ДСТУ Б В.2.3-12:2004 Огородження дорожнє металева бар’єрного типу. Загальні технічні умови;
  • ДСТУ Б В. 2.3-25:2009 Огородження дорожнє тросового типу. Загальні технічні умови;
  • СОУ 45.2-00018112-004:2006 Безпека дорожнього руху. Огородження стримувальні для пішоходів. Загальні технічні умови;
  • СОУ 45.2-00018112-006:2006 Порядок огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт з будівництва, реконструкціїї, ремонту та утримання автомобільних доріг;
  • СОУ 42.1-37641918-050:2012 Порядок визначення вартості капітального ремонту автомобільних доріг загального користування;
  • СОУ 45.2-00018112-040:2009 Введення обмежень руху на автомобільних дорогах;
  • СОУ 45.2-00018112-048:2010 Безпека дорожнього руху. Проєкт (схема) організації дорожнього руху. Правила розробки, побудови, оформлення та вимоги до утримання;

 

9. Гарантійні терміни на виконані роботи: 31.12.2021 р.
10.  Вид договірної ціни:  динамічна
11. 

Вимоги до договірної ціни (Відповідно до якого ДСТУ та СОУ повинна бути розрахована) :

Згідно пункту 3.5. частини 3. «ЦІНА ДОГОВОРУ» додаток 3 (Проект договору КР Т-26-04 км 31-35) тендерної документації:

Договірна ціна робіт обґрунтовується відповідно до ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва» та СОУ 42.1-37641918-050:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту». Складання договірної ціни і визначення вартості виконаних робіт та витрат ведеться в комп’ютерних кошторисних програмних комплексах, рекомендованих Мінрегіонбудом України.

12.   Термін дії договору:  31.12.2021р.
13.  Найменування робіт і витрат, обґрунтування (шифр і № позиції нормативу), одиниці виміру, кількість: Додаються  у технічному завданні Додатку 4  (ТЗ КР Т-26-04 км 31-35) тендерної документації у системі PROZORRO  (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-19-008622-b) .